Artykuł na MijnNederlands
Zapraszamy do przeczytania artykułu na temat naszego Zakładu: Studenten werven in Poznań – Taalunie | mijnNederlands
Zapraszamy do przeczytania artykułu na temat naszego Zakładu: Studenten werven in Poznań – Taalunie | mijnNederlands
Z radością informujemy, że w najnowszym numerze kwartalnika "Brabants" ukazał się artykuł o wynikach pracy magisterskiej naszej tegorocznej absolwentki, Olgi Cichoń.
Op maandag 6 december heeft Dirk Verbeke een gastlezing gehouden voor onze studenten.
Spotkanie z Thomasem Castrelem i wykład Dirka Verbeke
OPoN (het Overlegplatform voor Poolse Neerlandici) organiseert in samenwerking met de Ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden in Warschau een reeks online gastcolleges voor liefhebbers van (de Nederlandse) taal en cultuur.
Pierwszy z serii webinariów w roku akademickim 2021-2022 zorganizowanych przez Roberta de Louwa w imieniu Zakładu Studiów Niderlandzkich i Południowoafrykańskich.
Eerste van een reeks webinars in het academisch jaar 2021-2022 georganiseerd door Robert de Louw namens de Vakgroep Nederlandse en Zuid-Afrikaanse Studies.
Gratulujemy dr Kasi Wiercińskiej nowej publikacji! Gratulacje również dla dra Roberta de Louw, który miał swój udział w przygotowaniu!
Zapraszamy do obejrzenia na YouTube filmiku o naszej niderlandystyce. Film dostępny z napisami po angielsku. Przygotował dr Robert de Louw.
EPICUR -Multilingualism at Adam Mickiewicz University - DUTCH - YouTube
W najnowszym październikowym wydaniu magazynu „Nowe Książki” ukazał się wywiad Pawła Zajasa z Jerzym Kochem pt. „Stan permanentnej czujności”. Rozmowa jest poświęcona (przekładowi) powieści Marieke Lukasa Rijneveld „Niepokój przychodzi o zmierzchu” (2021). Książka otrzymała m.in. Międzynarodową …
W wydawnictwie Wissenschaftliche Buchgesellschaft (Darmstadt) ukazała się monografia autorstwa Pawła Zajasa i Markusa Krzoski (Justus-Liebig-Universität Gießen) pt. Kontinuitäten im Umbruch. Deutsch-polnische Beziehungen nach dem Zweiten Weltkrieg. Książka jest piątym tomem prestiżowej serii …