Last updated by dradek on 2021-01-20. Originally submitted by kprzemek on 2013-08-28.
Pełnomocniczka Dziekany ds. koordynacji procesu naukowo-dydaktycznego - prof. UAM dr hab. Magdalena Wrembel
Zakres obowiązków:
- obciążenia pozadydaktyczne pracowników
- ...
Pełnomocniczka Dziekany ds. finansów - mgr Joanna Bury
Zakres obowiązków:
Pełnomocniczka Dziekany ds. programu USOS - mgr Klaudia Majdowska
Zakres obowiązków:
Strona WWW "USOS"
Pełnomocniczka Dziekany ds. pomocy materialnej - dr Joanna Śmiecińska
Zakres obowiązków:
- Przewodnicząca Wydziałowej Komisji Ekonomicznej dla studenów oraz Wydziałowej Komisji Ekonomicznej Doktorantów przyznających świadczenia pomocy socjalnej oraz weryfikujących wnioski o stypendia rektora dla najlepszych studentów oraz doktorantów
- Koordynowanie pracy Komisji Ekonomicznej, zwoływanie posiedzeń
Strona WWW "Pomoc materialna"
Zakres obowiązków:
- reprezentowanie Wydziału Anglistyki w sprawie działań na rzecz wypracowania koncepcji i utworzenia Muzeum UAM
- koordynowanie prac na Wydziale Anglistyki dotyczących Muzeum UAM, w szczególności pozyskiwania eksponatów i pamiątek dot. historii studiów anglistycznych na UAM, pomoc w ich archiwizowaniu
- współpraca z Biblioteką UAM i z Biblioteką Filologiczną NOVUM w sprawach dokumentacji historii anglistyki
- współpraca z telewizją UAM i innymi mediami w sprawach dot. Muzeum UAM
- współpraca z rzecznikiem WA oraz przedstawicielami Zakładów WA w sprawie wkładu anglistyki w ekspozycję Muzeum UAM
- utrzymywanie kontaktu i współpraca z biurem Pełnomocnika Rektora ds. Muzeum UAM
- współpraca z Radą Muzealną UAM oraz udzielanie wsparcia merytorycznego osobom opracowującym koncepcję Muzeum UAM oraz przygotowującym ekspozycję
Pełnomocniczka Dziekany ds. Uniwersytetu Otwartego UAM - dr Katarzyna Macedulska
Zakres obowiązków:
- promocja działalności UO wśród pracowników WA
- koordynacja procesu zgłaszania kursów na UO przez pracowników WA
- weryfikacja zgłoszonych kursów
- promocja zgłoszonych kursów wśród potencjalnych uczestników
Pełnomocnik Dziekany ds. studiów prowadzonych łącznie przez Wydział Anglistyki i Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu - prof. dr hab. Jacek Witkoś
Zakres obowiązków:
- członkostwo w radzie programowej kierunku,
- współpraca z dziekanem ds. studenckich WPA w sprawach studenckich związanych z przebiegiem studiów na kierunku filologia angielska z pedagogiką i wyznaczaniu komisji na egzaminy dyplomowe,
- współpraca z kierownikiem Zakładu Filologii Angielskiej,
- udział w pracach Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia dla kierunku filologia angielska z pedagogiką,
- koordynacja wspólnych działań WA i WPA (np. dodatkowe wykłady pracowników WA dla studentów kierunku filologia angielska z pedagogiką).
Strona WWW Zakładu Filologii Angielskiej na Wydziale Pedagogiczno-Artystycznym UAM w Kaliszu
Zakres obowiązków:
- Koordynacja spraw administracyjnych i dydaktycznych związanych z realizacją ECTS
- Czuwanie nad prawidłowym stosowaniem punktów ECTS
- Udzielanie wykładowcom i studentom informacji o systemie ECTS
- Pomoc w wdrażaniu Krajowych Ram Kwalifikacji (KRK), w tym prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie tworzenia opisów modułów kształcenia (sylabusów) w oparciu o KRK oraz sprawdzanie zgodności opisów z przyjętym modelem
- Koordynacja wprowadzania opisów modułów kształcenia do USOSweb
- Przeprowadzanie badań dotyczących nakładu pracy studenta w powiązaniu z przypisaną przedmiotom liczbą punktów ECTS
- Uczestniczenie w pracach Wydziałowego Zespołu Oceny Jakości Kształcenia (WZOJK) jako jeden z członków
Pełnomocnik Dziekany ds. kształcenia na odległość – dr Przemysław Kaszubski
Pełnomocnik Dziekany ds. zarządzania witryną internetową – dr Grzegorz Michalski
Głównym zadaniem Pełnomocnika Dziekana Wydziału Anglistyki UAM ds. zarządzania witryną internetową jest nadrzędna opieka nad właściwym działaniem witryny pod względem prezentowanych w niej treści, w tym dbałość o ich rzetelność, aktualność, przejrzystość, reprezentacyjność (w tym zgodność ze standardami SIW) i atrakcyjność.
Szczegółowe zadania obejmują:
- Koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu redaktorów (tzw. webliderów i ober-webliderów), w tym pracowników dziekanatów i Pracowni Komputerowej, odpowiedzialnych za wprowadzanie i aktualizowanie treści, komunikatów i wydarzeń dotyczących Wydziału jak i jego składowych jednostek (dziekanatów, zakładów, pracowni itp.).
- Szczególny nadzór nad edycją i aktualizacją treści stałych o podstawowym znaczeniu dla Wydziału oraz powiązań między nimi (np. hiperłączy).
- Dbałość o optymalizację i dalszy rozwój witryny, w tym zgłaszanie i realizowanie nowych pomysłów dotyczących jej układu, wizerunku, funkcji i zawartości treściowych - w porozumieniu z władzami Wydziału.
- Stałą współpracę z Laboratorium Komputerowym Wydziału w zakresie optymalizacji istniejących treści i funkcji witryny oraz realnej oceny, testowania i wdrażania nowych rozwiązań.
- Współpracę z Pełnomocnikiem Dziekana WA ds. promocji i kontaktów z otoczeniem w zakresie wykorzystania witryny w celu promowania WA.
Strona WWW redaktorów podstron WA "Web Leaders"
Zakres obowiązków:
Strona WWW WA Erasmus+
Strona WWW PNJA
Zakres obowiązków:
- Układanie obciążeń dydaktycznych i poza dydaktycznych PNJA na dany rok akademicki na WA i RAF, w trakcie roku akademickiego dokonywanie wszelkich koniecznych zmian w obciążeniach jeśli sytuacja tego wymaga
- Przeprowadzanie zebrań PNJA, stały kontakt z wykładowcami (ok 70 osób), dostępność w czasie dyżurów i gotowość do konsultacji w czasie całego roku akademickiego
- Ustalanie zastępstw za wykładowców, którzy zachorują w ciągu całego roku akademickiego oraz monitorowanie i kontrola przebiegu procesu dydaktycznego PNJA na WA w czasie całego roku akademickiego.
- Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników WA, monitorowanie ich działalności dydaktycznej w czasie całego roku akademickiego
- Koordynowanie zespołu koordynatorów danych komponentów PNJA, udział w zebraniach poszczególnych grup wykładowców uczących danego komponentu w czasie całego roku akademickiego, przeprowadzanie regularnych zebrań z tą grupą oraz indywidualnych spotkań.
- Koordynowanie programów cyklicznych na poziomie wydziału, organizowanie dodatkowych zajęć z mówienia (np. Speaker’s Corner) dla studentów w drugim semestrze danego roku akademickiego jako dodatkowe przygotowanie do egzaminów PNJA,
- Ustalanie planu egzaminów, składów komisji egzaminacyjnych, składu zespołów poprawiających egzaminy pisemne na wszystkich latach studiów pierwszego i drugiego stopnia, także egzaminów warunkowych, kontrola nad przygotowaniem i przebiegiem wszystkich egzaminów PNJA w danym roku akademickim na studiach stacjonarnych w WA.
- Hospitacje zajęć wykładowców wszystkich lat na zajęciach PNJA w czasie całego roku akademickiego.
- Tworzenie raportów z hospitacji zajęć własnych oraz przeprowadzanych przez koordynatorów komponentów, tworzenie osobnych raportów z hospitacji zajęć doktorantów na WA, analiza wyników egzaminów PNJA, analiza semestralnych raportów z wszystkich zajęć PNJA przeprowadzanych w czasie każdego semestru w danym roku akademickim na Wydziale.
- Uaktualnianie programów nauczania PNJA dla wszystkich lat studiów pierwszego i drugiego stopnia studiów stacjonarnych na WA.
- Koordynowanie przygotowania egzaminów pisemnych i osobiste uczestnictwo w układaniu zadań egzaminacyjnych - gramatyka i słownictwo na wszystkie lata na WA.
- Przygotowanie warsztatów dydaktycznych dla wykładowców PNJA
- Wystawianie rekomendacji i opinii dotyczących osiągnięć wykładowców i doktorantów podczas trwania całego roku akademickiego, opracowywanie dorocznych ocen pracowników na poziomie wydziału oraz uniwersytetu, przygotowywaniem ocen danych pracowników na potrzeby Wydziału
- Pełnienie funkcji mentora dla Fulbright Teaching Assistants na WA , przygotowanie aneksów do umowy dla Teaching Assistants z wyszczególnieniem ich obowiązków dydaktycznych , całoroczna opieka merytoryczna nad Teaching Assistants,
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na stanowiska wykładowców PNJA na WA.
- Pełnienie funkcji oficjalnych- udział w przedsięwzięciach wydziałowych i uniwersyteckich w ramach pełnienia funkcji koordynatora PNJA
- Stała współpraca z Prodziekanem ds. Studiów Dziennych oraz Kierownikiem Studiów a także z opiekunami lat studiów pierwszego i drugiego stopnia na WA
Zakres obowiązków:
Wydziałowy Koordynator Systemu EZD - mgr Patrycja Zgoła
Zakres obowiązków:
Strona WWW EZD UAM
Strona Moodle WA EZD
Koordynatorka ds. kontaktów z absolwentami – dr Halszka Bąk
Zakres obowiązków:
- obsługa systemu UBDA (Uczelniana Baza Danych Absolwentów)
- obsługa medium społecznościowego (Facebook)
- kontakt i wymiana informacji z absolwentami
- organizowanie spotkań z udziałem absolwentów
- współpraca ze Stowarzyszeniem Absolwentów UAM
- pomoc w kształtowaniu profilu absolwenta z uwzględnieniem analiz rynku pracy
Koordynator ds. studentów z niepełnosprawnościami oraz kontaktu z Poradnią Rozwoju i Wsparcia Psychicznego - mgr Bas van der Ham
Zakres obowiązków:
- pomoc w doborze i opiniowanie racjonalnych dostosowań procesu kształcenia dla studenta/tki z niepełnosprawnością (w porozumieniu z BWON),
- ścisła współpraca z BWON i zgłaszanie do BWON potrzeb wydziału w kontekście stwarzania warunków osobom z niepełnosprawnościami, które mogą być finansowane z funduszu wsparcia ON,
- pomoc w rekrutacji asystentów dydaktycznych/laboratoryjnych dla osób z niepełnosprawnościami lub asystentów-tłumaczy dla osób w spektrum autyzmu,
- udział w spotkaniach informacyjnych adresowanych do studentów i doktorantów z niepełnosprawnościami
- przekazywanie jednostkom wszelkich informacji z BWON (o szkoleniach dla kadry, badaniach ankietowych, o działaniach dla studentów etc.),
- pomoc w kontakcie z wydziałowymi informatykami w celu zapewniania dostępności stron www (w tym przekazywanie uwag BWON do strony),
- pośredniczenie w tworzeniu dostępnych multimediów danej jednostki (tzn. zwracanie uwagi na zapewnienie multimediom napisów oraz rozszerzenie o audiodeskrypcję, BWON zapewnia pomoc w tworzeniu dostępnych treści).