Last updated by kprzemek on 2019-12-05. Originally submitted by kprzemek on 2013-08-28.
Pełnomocniczka Dziekany ds. finansów - mgr Joanna Bury
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie działań w zakresie pełnej tematyki finansowej Wydziału
- Przygotowywanie biznes planów/preliminarzy dla: studiów zaocznych, wieczorowych oraz wszystkich kierunków studiów podyplomowych oraz międzywydziałowych
- Pełna obsługa spraw dotyczących Wydziału związanych z tematyką finansową: HR, awanse, nieruchomości, zakup środków trwałych
- Wsparcie zagadnień projektowych (prowadzonych przez Pełnomocnika Dziekana)
- Plan Finansowy Wydziału (przygotowanie, realizacja, wykonanie)
- Obsługa zakupów oraz przetargów
- Koordynacja wniosków ministerialnych dotyczących przyznania środków finansowych na działalność statutową oraz na działalność dydaktyczną
- Praca nad realizacją zagadnień niezbędnych do algorytmu ministerialnego
- Wsparcie zagadnień wydawniczych koordynowanych przez Pracownię Wydawniczą
Pełnomocniczka Dziekany ds. programu USOS - mgr Klaudia Majdowska
Odpowiedzialna za:
- koordynowanie i nadzór nad prowadzeniem dokumentacji przebiegu studiów w programie USOS
- przygotowanie elektronicznej rejestracji na zajęcia dydaktyczne i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem
- przygotowanie ankiet studenckich i przedstawienie wyników,
- analiza uwag zgłoszonych przez pracowników dotyczących funkcjonowania systemu USOS i ich implementacja
- udzielanie studentom i prowadzącym zajęcia wsparcia przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z korzystaniem z systemu USOSweb
- nadzór nad archiwizowaniem protokołów zaliczenia przedmiotów
- utrzymywanie stałego kontaktu z Centrum Informatycznym UAM
Strona WWW "USOS".
Zakres obowiązków:
- Koordynacja procesu ubiegania się o granty.
- Informowanie o aktualnych możliwościach grantowych.
- Pomoc przy ubieganiu się i realizacji pozyskanych projektów grantowych.
- Wsparcie w wyszukiwaniu linii grantowych odpowiednich do zgłaszanych projektów.
- Pomoc przy opracowywaniu aplikacji grantowych.
- Pomoc na etapie realizacji projektów, dla których udało się uzyskać dofinansowanie (informowanie o procedurach obowiązujących na UAM).
- Konsultacja zasadności budżetów wniosków projektowych.
- Działania edukacyjne i konsultacyjne uwzględniające specyfikę zapotrzebowania danej osoby/grupy naukowców.
- Pomoc w pozyskiwaniu finansowania wkładu własnego (w przypadku projektów europejskich).
- Koordynacja zgłaszania projektu.
- Koordynacja przygotowywania umów i kontraktów związanych z realizowanymi projektami.
- Organizacja okresowych szkoleń z pisania grantów.
Strona WWW "Grants".
Pełnomocniczka Dziekany ds. pomocy materialnej - dr Joanna Śmiecińska
Zakres obowiązków:
- Przewodnicząca Wydziałowej Komisji Ekonomicznej dla studenów oraz Wydziałowej Komisji Ekonomicznej Doktorantów przyznających świadczenia pomocy socjalnej oraz weryfikujących wnioski o stypendia rektora dla najlepszych studentów oraz doktorantów
- Koordynowanie pracy Komisji Ekonomicznej, zwoływanie posiedzeń
Strona WWW "Pomoc materialna"
Pełnomocnik Dziekany WA ds. współpracy z przedsiębiorcami - dr Dawid Pietrala
Zakres obowiązków:
- współpraca z firmami i organizacjami w ramach Społecznej Rady Pracodawców
- doradztwo w zakresie przygotowania i realizacji projektów oraz grantów
- osoba kontaktowa dla przedsiębiorstw nawiązujących współpracę z Wydziałem
- współpraca z Biurem Karier UAM
- organizacja targów pracy
- organizacja spotkań studentów z pracodawcami
- doradztwo dla studentów chcących rozwinąć własne przedsiębiorstwa
Strona WWW "Pomoc dla przyszłych przedsiębiorców"
Zakres obowiązków:
Pełnomocniczka Dziekany ds. Uniwersytetu Otwartego UAM - dr Zuzanna Kruk-Buchowska
Zakres obowiązków:
Pełnomocnik Dziekany ds. studiów prowadzonych łącznie przez Wydział Anglistyki i Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu - prof. dr hab. Jacek Witkoś
Zakres obowiązków:
- monitorowanie bieżącej działalności Zakładu Filologii Angielskiej w Kaliszu
- podejmowanie decyzji dotyczących spraw studenckich na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych
- opracowywanie planów studiów we współpracy z władzami Wydziału Anglistyki
Strona Zakładu Filologii Angielskiej na Wydziale Pedagogiczno-Artystycznym UAM w Kaliszu
Pełnomocniczka Dziekany ds. studiów podyplomowych - dr Anna Basińska
Zakres obowiązków:
Pełnomocniczka Dziekany ds. punktów ECTS – dr Aleksandra Wach
Zakres obowiązków:
- Koordynacja spraw administracyjnych i dydaktycznych związanych z realizacją ECTS
- Czuwanie nad prawidłowym stosowaniem punktów ECTS
- Udzielanie wykładowcom i studentom informacji o systemie ECTS
- Pomoc w wdrażaniu Krajowych Ram Kwalifikacji (KRK), w tym prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie tworzenia opisów modułów kształcenia (sylabusów) w oparciu o KRK oraz sprawdzanie zgodności opisów z przyjętym modelem
- Koordynacja wprowadzania opisów modułów kształcenia do USOSweb
- Przeprowadzanie badań dotyczących nakładu pracy studenta w powiązaniu z przypisaną przedmiotom liczbą punktów ECTS
- Uczestniczenie w pracach Wydziałowego Zespołu Oceny Jakości Kształcenia (WZOJK) jako jeden z członków
Pełnomocnik Dziekany ds. promocji i współpracy z otoczeniem – dr Tomasz Skirecki
Zakres obowiązków:
- organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych na Wydziale, takich jak Wykłady Otwarte, Drzwi Otwarte, Festiwal Nauki i Sztuki, Noc Naukowców.
- współpraca z Biurem Promocji UAM – koordynowanie uczestnictwa Wydziału Anglistyki w ogólnouniwersyteckich wydarzeniach promocyjnych
- promocja Wydziału Anglistyki w szkołach, organizacja wizyt pracowników WA w szkołach
- organizacja wizyt uczniów szkół średnich i gimnazjalnych na Wydziale Anglistyki
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych WA
- współpraca z Biurem Promocji Zawodowej Studentów i Absolwentów UAM oraz Uczelnianym Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
- kontakty z podmiotami gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi
Pełnomocnik Dziekany ds. zarządzania witryną internetową – dr Przemysław Kaszubski
Głównym zadaniem Pełnomocnika Dziekana Wydziału Anglistyki UAM ds. zarządzania witryną internetową jest nadrzędna opieka nad właściwym działaniem witryny pod względem prezentowanych w niej treści, w tym dbałość o ich rzetelność, aktualność, przejrzystość, reprezentacyjność (w tym zgodność ze standardami SIW) i atrakcyjność.
Szczegółowe zadania obejmują:
- Koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu redaktorów (tzw. webliderów i ober-webliderów), w tym pracowników dziekanatów i Pracowni Komputerowej, odpowiedzialnych za wprowadzanie i aktualizowanie treści, komunikatów i wydarzeń dotyczących Wydziału jak i jego składowych jednostek (dziekanatów, zakładów, pracowni itp.).
- Szczególny nadzór nad edycją i aktualizacją treści stałych o podstawowym znaczeniu dla Wydziału oraz powiązań między nimi (np. hiperłączy).
- Dbałość o optymalizację i dalszy rozwój witryny, w tym zgłaszanie i realizowanie nowych pomysłów dotyczących jej układu, wizerunku, funkcji i zawartości treściowych - w porozumieniu z władzami Wydziału.
- Stałą współpracę z Pracownią Komputerową Wydziału w zakresie optymalizacji istniejących treści i funkcji witryny oraz realnej oceny, testowania i wdrażania nowych rozwiązań.
- Współpracę z Pełnomocnikiem Dziekana WA ds. promocji i kontaktów z otoczeniem w zakresie wykorzystania witryny w celu promowania WA.
Strona WWW redaktorów podstron "Web Leaders"
Zastępca Pełnomocnika - dr Grzegorz Michalski
Pełnomocniczka Dziekany ds. obsługi współpracy międzynarodowej - mgr Magdalena Ratajczak
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
Wydziałowy Koordynator Systemu EZD - mgr Patrycja Zgoła
Zakres obowiązków: